פורץ רכבים 2021 – ננעלתי מחוץ לרכב, מפתח ננעל בתוך הרכב

ננעלתי מחוץ לרכב באנר

ננעלת מחוץ לרכב שלך ואתה צריך לפרוץ את דלת הרכב? איבדת את המפתחות? פורץ רכבים יכול לסייע עם מפתחות נעולים בתוך הרכב, כגון תא המטען או שהושארו במנעול הרכב ונשכחו. ישנן המון סיבות לאיבוד הגישה אל הרכב, רובן דורשות הזמנת בעל מקצוע שמבצע פריצה. אחרת אין לנו דרך אחרת לגשת אל הרכב.

לפני הכל נבדוק אם יש ברשותנו מפתח נוסף ואם הדלת אינה נעולה, במקרה ואין לנו יכולת לקבל את הגישה חזרה בעצמנו – נזמין פורץ רכבים.

מה לעשות כשננעלים מחוץ לרכב

אתה יכול להינעל מחוץ לרכב שלך ולהזדקק לפורץ רכבים מכמה סיבות עיקריות, הסיבה הכי שכיחה במצבים אלו היא שנעלת את המפתחות ברכב. מקרים נוספים הם איבדת את מפתחות הרכב או שנהרסו המפתחות הקיימים ואין לך מפתח נוסף.

 

מנעולן רכב מאושר על ידי מנעולן פרו יכול לפרוץ את הרכב שלך בצורה הבטוחה ביותר ובמחיר הטוב ביותר. מנעולן הרכב יחזיר לך גישה לרכב במהירות וללא כל נזק.

מהם הסיבות לנעילה מחוץ לרכב שלך

כמו שנאמר כבר מקודם, ישנן המון סיבות לנעילה מחוץ לרכב – חלקן פשוטות וניתנות לפתרון עצמאי, חלקן מסובכות יותר כמו לדוגמה אם איבדנו את המפתחות לחלוטין. בכל מקרה, נציין כמה מהסיבות הכי שכיחות:

  • המפתח ננעל בתוך הרכב
  • המפתח ננעל בתא המטען של הרכב
  • איבדת את מפתחות הרכב
  • המפתחות ניזוקו או נשברו
  • דלת המכונית נתקעה ולא נפתחת
  • מנעול הדלת של הרכב נשבר

כמה עולה פריצת רכב?

המחיר לפריצת רכב שננעל עם המפתחות בפנים מתחיל ב- 400 ש"ח לפתיחת הרכב הנעול בצורה בטוחה לחלוטין ללא כל נזק.

המחיר משתנה לפי כמה קריטריונים. המחיר לפריצת הרכב יהיה תלוי בדגם הרכב שלכם ובשנתון שלו, לאיזה מרחק צריך לנסוע המנעולן, בנוסף באיזו שעה או באיזה יום הפריצה מתבצעת.

למי אני צריך להתקשר אם ננעלתי מחוץ לרכב שלי

במקרה שאין שום דרך בטוחה לקבל גישה אל הרכב נצטרך להזמין פורץ רכבים, פעולת הפריצה הינה בטוחה לחלוטין ושום נזק לא יגרם לרכב, אך עם זאת במקרה ויש מפתח נוסף עדיף לפתוח את הרכב באמצעותו.

אנו ממליצים לך ליצור קשר עם מנעולן פרו, על מנת שנשלח לך מנעולן רכב בקרבתך מכיוון שהם מומחים במפתחות ומנעולים לרכב ועלולים להיות זולים יותר מאשר להזמין שירותי חילוץ.

בחור מחכה לפורץ רכבים
בחור מחכה לפורץ רכבים

נעלתי את המפתחות בתוך הרכב

במקרה והרכב ננעל כשהמפתח בתוך הרכב אין לך הרבה מה לעשות.
האופציה הנראה היחידה הינה לפרוץ את דלת הרכב באמצעות פורץ רכבים מקצועי, על מנת לקבל גישה חזרה אל הרכב ולהחזיר את המפתח. כמובן שמקרים כאלו לא יקרו, עדיף שתחזיקו מפתח נוסף בביתכם.

מנעולן רכב יהיה מסוגל לקבל גישה חזרה לרכב באמצעות פריצה בצורה שאינה הרסנית כדי להחזיר את המפתחות שלך.

ננעלתי מחוץ לרכב ללא מפתח נוסף

מקרה כזה מהווה סכנה נוספת, על מנת שבהמשך יהיה לכם יותר קל ולא תצטרכו שוב פורץ רכבים מומלץ להחזיק מפתח נוסף שיוכל להחזיר לכם את הגישה אל הרכב. במקרה כזה בן משפחה, או באמצעות מונית, תוכלו פשוט לחזור לביתכם על מנת להביא את המפתח הנוסף לפתיחת הרכב וכך תחסכו לעצמכם הוצאות.

אנו ממליצים על מפתח נוסף חדש ולכן אנו ממליצים לפנות למנעולן רכב בקרבתך המתמחה בהכנת מפתחות לרכב.

יש לי את מפתחות הרכב שלי והם לא עובדים

אם מפתחות המכונית נשברו, אז מנעולן רכב יוכל לאבחן את הבעיה. מקרה זה הינו נדיר ולכן שירות זה מתבצע אך ורק על ידי מנעולנים מסויימים, בדרך כלל המנעולן ימליץ על שחזור מפתח במקרה והמפתח לא ניתן לתיקון בצורה קלה. לרוב ייתכן שמדובר במקרה פשוט של החלפת סוללות, אם זה משהו רציני יותריידרש שחזור ואספקת מפתחות חדשים שיתאימו אל הרכב, השנתון והדגם הספציפי.